1. Zakup usług z oferty BALTIQA DAY SPA, a także samo przystąpienie do skorzystania z usługi są
równoznaczne ze złożeniem przez Gościa oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań
zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez BALTIQA DAY SPA oraz, że zapoznał się i
akceptuje warunki niniejszego Regulaminu.
2. BALTIQA DAY SPA jest strefą ciszy i relaksu. Personel SPA ma prawo wyprosić Gości, którzy nie
dostosowują się do zasad przestrzegania ciszy lub w jakikolwiek sposób powodować będą dyskomfort
u innych Gości korzystających ze SPA .
3. Rezerwacje zabiegów w BALTIQA DAY SPA dokonywane są dokonywane od poniedziałku do soboty
w godzinach 10-18 oraz w niedziele 10-17.
4. Młodzież do lat 16 może korzystać z usług tylko za zgodą i w obecności rodzica lub opiekuna
prawnego. Dzieci i młodzież mogą korzystać z zabiegów wyraźnie do nich skierowanych poprzez
określenie wieku.
5. Na terenie BALTIQA DAY SPA obowiązuje zakaz: • palenia tytoniu, • spożywania alkoholu •
wnoszenia opakowań szklanych, • używania narkotyków i innych środków odurzających itp. •
wprowadzania zwierząt • handlu i akwizycji • naklejania i pozostawiania reklam
6. W przypadku braku wcześniejszej rezerwacji Gość może skorzystać z usług pod warunkiem
dostępnych miejsc.
7. Rezerwacja wykonania usługi w BALTIQA DAY SPA następuje po sprawdzeniu przez Personel SPA
dostępnego terminu i potwierdzeniu rezerwacji dokonanej bezpośrednio na miejscu, mailowo lub
telefonicznie.
8. Rezerwacja usługi w BALTIQA DAY SPA jest ważna do upływu maksymalnie 15 minut po
umówionym terminie.
9.W przypadku spóźnienia się Gościa powyżej 15 minut od umówionego terminu rezerwacji, SPA
zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji lub skrócenia czasu zabiegu bez możliwości
obniżenia ceny zabiegu.
10. Naszych Gości chcących korzystać ze Spa, zachęcamy do wcześniejszej rezerwacji zabiegów, dzięki
czemu odbędą się one w najbardziej dogodnym dla Państwa terminie. Wykwalifikowany personel
udzieli Państwu wszelkich informacji dotyczących naszej oferty oraz doradzi przy wyborze zabiegów.
Jeżeli Gość nie dokonał wcześniejszej rezerwacji i nie poinformował spa o posiadaniu zabiegów z
pakietu w ramach pobytu hotelowego, spa ma prawo odmówić realizacji zabiegów jeżeli w danym
dniu nie ma wolnych miejsc. Gość jednocześnie nie ma prawa ubiegać się o zwrot kwoty za
niewykorzystane zabiegi.
11. Zalecamy przybycie do Spa bez biżuterii oraz przedmiotów wartościowych. W innym przypadku
zostaną Państwo poproszeni o zdjęcie biżuterii przed zabiegiem. Spa nie odpowiada za elementy
biżuterii pozostawione w gabinecie lub w szatni.
12. Spa zastrzega sobie prawo do opłaty całego kosztu zabiegu przed jego datą realizacji, (według ustaleń przy rezerwacji zabiegu)
13. Spa to strefa ciszy, w trosce o Państwa relaks, prosimy zatem o wyciszenie telefonów
komórkowych na zabieg lub ich wyłączenie przed zabiegiem.
14. Zmiana terminu opłaconej rezerwacji jest możliwa:
- 48 godzin przed w przypadku rezerwacji indywidualnych do 3 osób
- 5 dni przed przy rezerwacji grupowej powyżej 3 osób
Anulacja wizyty w czasie krótszym niż powyżej jest niemożliwa. Baltiqa Day Spa zastrzega sobie prawo braku możliwości zwrotu kwoty za zarezerwowane zabiegi.
15. BALTIQA DAY SPA zastrzega sobie prawo do zmiany godzin otwarcia, grafiku zajęć odbywających
się w SPA, z przyczyn niezależnych, jak np. ‘siła wyższa’ czy problemy techniczne.
16. Gość ponosi pełną odpowiedzialność finansową za wszelkie spowodowane przez niego lub osoby,
za które ponosi odpowiedzialność, uszkodzenia oraz zniszczenia wyposażenia BALTIQA DAY SPA.
17. Do BALTIQA DAY SPA nie mają wstępu osoby: • Których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub
innych środków odurzających, • z otwartymi ranami i stanami zapalnymi skóry, • dla których
wykonania usługi w Baltiqa DAY SPA może stanowić zagrożenie życia lub zdrowia • których
zachowanie stanowić może zagrożenie dla innych gości i pracowników SPA, • których stan higieny
osobistej odbiega od ogólnie przyjętych norm.
18. Gość naruszający porządek publiczny lub przepisy regulaminu BALTIQA DAY SPA będzie usuwany
z obiektu bez zwrotu poniesionych kosztów wstępu lub zabiegu.
19. Przeciwwskazania do zabiegów w BALTIQA DAY SPA: a. Ogólne przeciwwskazania do zabiegów
kosmetycznych na twarz, stopy, dłonie: • grzybice • stany zapalne, ropne i alergiczne • świeże blizny
• niezagojone rany • zmiany dermatologiczne rozsiane lub ropne • skóra trądzikowa jako
przeciwwskazanie do niektórych zabiegów • epilepsja • choroby żył
Zakres w/w przeciwwskazań obejmuje wszystkie zabiegi kosmetyczne na stopy, zabiegi na twarz, oraz
zabiegi na dłonie dostępne w ofercie BALTIQA DASPA b. Ogólne przeciwwskazania do masaży i
zabiegów na ciało: • niewyrównane wady serca • rozrusznik serca, endoprotezy • zaawansowana
choroba nadciśnieniowa • czas menstruacji • ciąża w pierwszym i ostatnim trymestrze, karmienie
piersią • zapalenie żył, duże żylaki i tętniaki • nowotwory złośliwe i niezłośliwe • krwotoki i tendencje
do ich występowania • ostre i podostre stany zapalne • przerwanie ciągłości skóry • świeże zakrzepy
• epilepsja
Zakres w/w przeciwwskazań obejmuje wszystkie masaże i zabiegi na ciało.
20. Przed przystąpieniem do zabiegu w BALTIQA DAY SPA Goście zobowiązani są do podpisania
oświadczenia o braku przeciwwskazań do wybranych przez siebie zabiegów. Czyli do wypełnienia w
sposób rzetelny karty konsultacyjnej.
21. Oferty wykupione na stronach, których właścicielem nie jest Baltiqa Day Spa nie ulegają modyfikacji.
22. Jeżeli klient chce zrezygnować z zakupionej oferty na stroniie, której nie właścicielem nie jest Baltiqa Day Spa może to zrobić tylko poprzez kontakt z danym właścicielem strony. Spa nie zwraca pieniędzy za zakupione i niewykorzystane oferty z innych portali.
23. Klient jest informowany przed zabiegiem o wszystkich możliwych skutkach ubocznych lub
przejściowych niedoskonałościach naskórka. Wszelkie zmiany skórne po zabiegu, o których klient
został poinformowany nie są podstawą do zwrotu pieniędzy za wykonany zabieg.
24. Spa nie ponosi odpowiedzialności jeżeli klient nie poinformował o chorobach, alergiach na
kosmetyki lub wcześniejszych zabiegach, które wykluczają możliwość przeprowadzenia zabiegu w
naszym spa, a poprzez zatajenie informacji doszło do wystąpienia efektów niepożądanych. Nie jest
to również podstawą do zwrotu należności za zabieg.
25. Wszelkie reklamacje związane z wykonaną usługą, zakupionym kosmetykiem, voucherem bądź
bonem podarunkowym, należy składać w terminie do 7 dni od dnia wykonania zabiegu lub zakupu,
drogą mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W reklamacji należy uwzględnić poniższe informacje:
- imię, nazwisko, adres mailowy, nr kontaktowy
- termin i miejsce realizacji usługi / informacje o reklamowanym produkcie
- potwierdzenie (paragon, Fa VAT, kupon, voucher)
- opis sytuacji i przyczynę reklamacji
26. Jeśli podczas wykonywania zabiegu Klient będzie się czuł niekomfortowo i chciałby
zakończyć zabieg - powinien poinformować personel spa. aby zakończyć zabieg. W tym
przypadku koszt zabiegu byłby obliczony % do zrealizowanego zabiegu.
27. Zgodnie z Ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta (Dz.U. 2014. 827), przedsiębiorca ma 30 dni czasu na udzielenie odpowiedzi na
reklamację konsumenta. Niniejszy przepis dotyczy reklamacji składanych od dnia 10 stycznia 2017
roku. Brak odpowiedzi na reklamację w ciągu 30 dni od dnia jej otrzymania oznacza uznanie
reklamacji.